Nowoczesne narzędzia ICT w marketingu i promocji uczelni

Szkolenie realizowane w ramach Programu "Skonsolidowany Plan Rozwoju Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II" 

Uczestnicy: Kadra administracyjna oraz pracownicy UPJPII pełniący funkcje zarządcze.

Forma szkolenia: online

Termin szkolenia: 24.11.2020 r. 

Czas trwania: 8 godz. dydaktycznych + 2 przerwy.

Plan szkolenia*: 

Godzina

od –do

Blok tematyczny

9.00 - 9.45

Przygotowanie strategii modyfikacji projektu na podstawie założeń.

Testowanie projektu i analiza widoczności w sieci.

9.45 - 10.30

Zasada pracy na wyszukiwarce.

Narzędzia przygotowujące i analizujące słowa kluczowe.

10.30 – 11.15

Przygotowywanie i poprawa istniejącej treści oraz nowe standardy od wyszukiwarki.

11.15 – 11.30

przerwa 

11.30 – 12.15

Optymalizacja kodu źródłowego strony www.

12.15 – 13.00

Korzystanie z rozszerzeń i elementów ulepszonych.

Narzędzia elementów rozszerzonych.

13.00 – 13.45

Tworzenie bota Facebook - narzędzie Chatfuel pod kątem budowania list mailingowych; omówienie narzędzi responderów.

13.45 – 14.15

przerwa 

14.15 – 15.00

Narzędzia targetowania i budowania grupy odbiorców.

15.00 – 15.45

Budowanie kampanii w Social Mediach. Analiza potencjalnych błędów.

Budowanie kampanii w wyszukiwarce Google.

*Plan szkolenia może ulec nieznacznym zmianom. Ostateczna wersja planu zostanie przesłana do zarejestrowanych Uczestników na kilka dni przed szkoleniem. 

Termin przyjmowania zgłoszeń: do 16.11.2020 r. poprzez uzupełnienie Formularza oraz przesłanie Deklaracji wraz z Oświadczeniem (wzory Deklaracji i Oświadczenia przesyła Biuro Programu po uzupełnieniu Formularza).

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadzasz się na to? :)

Zapisano