Nowoczesne narzędzia ICT w marketingu i promocji uczelni
Szkolenie realizowane w ramach Programu "Skonsolidowany Plan Rozwoju Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II"
Uczestnicy: Kadra administracyjna oraz pracownicy UPJPII pełniący funkcje zarządcze.
Forma szkolenia: online
Termin szkolenia: 24.11.2020 r.
Czas trwania: 8 godz. dydaktycznych + 2 przerwy.
Plan szkolenia*:
Godzina od –do |
Blok tematyczny |
9.00 - 9.45 |
Przygotowanie strategii modyfikacji projektu na podstawie założeń. Testowanie projektu i analiza widoczności w sieci. |
9.45 - 10.30 |
Zasada pracy na wyszukiwarce. Narzędzia przygotowujące i analizujące słowa kluczowe. |
10.30 – 11.15 |
Przygotowywanie i poprawa istniejącej treści oraz nowe standardy od wyszukiwarki. |
11.15 – 11.30 |
przerwa |
11.30 – 12.15 |
Optymalizacja kodu źródłowego strony www. |
12.15 – 13.00 |
Korzystanie z rozszerzeń i elementów ulepszonych. Narzędzia elementów rozszerzonych. |
13.00 – 13.45 |
Tworzenie bota Facebook - narzędzie Chatfuel pod kątem budowania list mailingowych; omówienie narzędzi responderów. |
13.45 – 14.15 |
przerwa |
14.15 – 15.00 |
Narzędzia targetowania i budowania grupy odbiorców. |
15.00 – 15.45 |
Budowanie kampanii w Social Mediach. Analiza potencjalnych błędów. Budowanie kampanii w wyszukiwarce Google. |
*Plan szkolenia może ulec nieznacznym zmianom. Ostateczna wersja planu zostanie przesłana do zarejestrowanych Uczestników na kilka dni przed szkoleniem.
Termin przyjmowania zgłoszeń: do 16.11.2020 r. poprzez uzupełnienie Formularza oraz przesłanie Deklaracji wraz z Oświadczeniem (wzory Deklaracji i Oświadczenia przesyła Biuro Programu po uzupełnieniu Formularza).